Första...

...dagen på praktiken idag. Började klockan 9.00. Klockan var ställd på 06.30 men drog mig lite innan jag gick upp och duschade. Var där ca kvart i och bytte om osv. 
Hade en bra dag idag faktiskt. Riktigt roligt ställe med trevliga folk, åtminstone de jag har träffat. Trivs där redan väldigt bra och ska blir kul att fortsätt var  där.
 
Imorgon börjar jag klockan 13.00 och går ända till klockan 21.00. Med andra ord åtta timmar där. Får hoppas att huvudet håller sig på skaft så man inte tabbar sig när kvällen börjar dra in. Ska iallafall ta stallet på morgonen så att jag är helt klar när jag drar till praktiken. 
 
På Lördag åker jag till en kompis och firar hennes 19års dag. Fixat skjuts dit och hem så slipper iallafall åka buss vilket känns skönt. Jag är urusel på vart bussar går och vilken jag ska ta och vart jag ska hoppa av osv i Göteborg. Tur att jag inte ska åka någon buss åt det håller på ett bra tag.
Firre på Ale häst spa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0