Eftermiddag

Hej på er! Somnade vid halv 8 igår kväll och lyckade sova till klockan 12 idag, Lyckat... Vaknade första gången före åtta egentligen men av någon anledning gick jag inte upp, hmm.... Imorgon börjar skolan igen, bara att gå upp i tid och se till att vara där inne i en lämplig tid. Har ju ingen aning om vilken tid jag börjar, eller var jag ska göra den dagen.  Bra att man får information osv.
 
Pamora är riden i paddocken. Hon fick ett markbarbete med lite bommar och studs vilket gick kanon. Hon var jätte fin och mjuk ibörjan med blev lite trött i slutet och orkade inte riktigt jobba ordentligt det sista. Men nöjd med damen. Hon blir bara bättre och bättre i både kondis och muskler.
 
Firre är inte riden ännu. Däremot är det mockat och de käkar just nu middag. Själv väntar jag på middag så jag sedan kan gå ut och rida Firre. Därefter blir det duscha, kolla igenom alla mina saker så de finns till imorgon och sedan blir det nog sova faktiskt.
Längtar ju inte efter böckerna faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0