Det glada humöret fortsätter...

Har fortfarande inte hittat plånkan... Börjar bli lite orolig just nu. Vart kan jag ha lagt den? Den kan ju vara vart som helst, och jag behöver den verkligen till helgen...
 
Och vet ni något ännu bättre? Eftersom jag måste lägga undan 345kr varje månad till mitt abbonemang som jag betalar den sista varje månad, så har jag endast 466kr kvar denna månaden att överleva på... Och det ryker ju va 200kr i inträde på My dog typ direkt... Lite surt faktiskt. Men men... Får leva snålt resten av månaden, inget godis eller överflödigt... Jag som kände mig rik när studiebidraget kom, men det rök ju lika fort på abbonemang och mat till nyår känner jag... 
 
Och JA, jag är riktigt bitter. Jaja, ska gå och leta lite till efter den fördömda plånka. 
Hälsningar en bitter 18 åring...
Tur jag har mina älsklingar som piggar upp en!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0