Blir ju typ inte bättre...

Blir snarare sämre. Vaknade idag jätte hes och näsan helt igen täppt. Ont i halsen och öronen hade jag med. Så stannade hemma idag och har suttit vid köksbordet från typ nio till nu. Har pusslat och druckit ca åtta koppar med te och honung...
 
Ska nog snart gå ut och mocka i sakta mak så att det blir gjort, får hoppas att jag kan få lite hjälp att ta in mer hö också. Får se hur det blir imorgon också. Inte säker på någonting faktiskt. Men det återstår att se.
 
Ska helst skritta hästarna idag, men får se hur det blir med det. Red Pamora igår med det nya bettet vilket gick bra, men var ju uttröttad bara efter att ha travat fram. Så är nog bäst att jag bara tar det lugnt och håller mig inne så mycket som det går. Är helt borta i huvudet så ursäktar om detta blir ett jätte virrigt inlägg. Hjärnan följer inte med alls känns det som.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0