Tävlingar

Just nu har jag det lite svårt att planera in tävlingar. Eftersom jag jobbar fredagar och lördagar, mestadels kväll så blir det svårt att tävla på lördagarna. Ska dock kolla med chefen om jag kan få något ledig lördag någon gång. 
 
Just nu har jag två stycken tävlingar planerade. Den första är vecka 34, den 24 augusti i Gislaved. Ska där hoppa 120cm och 130cm. 
Den andra tävlingen jag har planerat är vecka 37, den 14 september. Det är Nordhalland som arrangerar en tävling på Åby travbana. Har anmält mig till 120cm och 130cm även där.
 
Men det jag funderar över är om jag ska hoppa i Ale-Jennylund vecka 35 på Söndagen. Isåfall blir det 120cm och 130cm även där, men jag vet inte än. Väldigt många starter så det lär ju bli en lång dag. Sedan ska jag kolla om jag har någon som kan köra dit med. Så vi får se helt enkelt.
 
Men är iallafall taggad inför Gislaved nästa  vecka. 
 
Jaa, jag har ju faktiskt en tävling till inplanerad. Men det är ju inte häst. Det är den 7 september så är det utställning med Freja i Nödinge. Ska bli väldigt kul det med måste jag säga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0