och så var det iväg igen

Jobb, jobb, jobb... det känns som att det är det enda jag hinner med på helgerna nu för tiden. Har vart uppskriven varje helg ett bra tag nu, med undantag från Strömstads helgen. 
 
Så just nu känns det som det ända jag gör är att jobba. Idag börjar jag kklockan tre, om en halvtimme, och jobbar till stängning. Kan iallafall vara glad att jag får ihop många timmar denna månaden. Då blir det att lägga undan till olika saker. Ska sluta bränna mina pengar direkt så man går det sista i månaden på knäna. 
 
Nu ska jag fixa mig och leta upp ett par rena bbyxor. Lättare sagt än gjort.
 
Hinner inte skriva mitt arga inlägg idag tyvärr.
Bjuder på en nytagen bild på mig utan smink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0