I'm alive!

Trots att det ekar tomt här så lever jag. Har bara inte haft tid att slå upp datorn för att skriva något inlägg.
Igår trimmades Pamora i paddocken och idag blir det att att ställa upp lite hinder och hoppa lite. Har ju inte hoppat sen Strömstad så tror hon kommer bli väldigt taggad. 
 
Idag ska fokus ligga på att hon ska få stretcha ut lite. Lite längre hinder och verkligen länga sig. Att länga sig på backen är inga problem med den här hästen, så därför länger jag hindrena lite. Längs hon för mycket på marken så blir hon gärna lång och låg och då ryker bommarna. Så blir mer ett gympa pass idag. Ska se om jag plockar ihop lite övningar(som får plats i vår paddock) från de olika Tobbe träningarna jag vart med om genom åren. Har ju ridit för han så många gånger att jag inte kommer ihåg alla övningar. Men det ska nog gå bra.
 
Idag ska jag även jobba. Börjar fem och går till stängning. Vi är tre stycken som går stängning idag så förhoppningsvis lyckas vi göra det snabbt idag.
 
Vad mer finns det att säga då? Har ingen tävling inplanerad förens om tre helger så fokuserar mycket på att bygga upp Pammy nu istället. Är så sugen på att ha en till häst, men har inte pengar att köpa det jag är ute efter. Suck...
 
Men nu fick ni en läges rapport iallafall.
Jag och Pamora i Strömstad. Här rider vi en distans och laddar mot en stor trippelbarr!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0