Hemma från jobbet

Obs! Skriver detta inlägget som att jag skrev det på fredagen!
 
Vaknade vid 10 tiden idag och då var det bara upp som gällde. Mamma och pappa åkte till Tyskland igår och jag hade lovat att städa huset. Jobbade dock från fem till halv tolv så igår fick jag inte städat något. Ringde dem för att kolla hur det var med dem och de hälsade att de kommer hem sent inatt... Så det var bara att greppa dammsugarn och sätta igång. Fick städat hela övervåningen iallafall. Sedan har jag jobbat från klockan tre till kvart i två. Så kom hem vid 2 tiden inatt.
Imorgon börjar jag tre igen och går till stängning (stänger tolv) och då är det städning. Så kommer väll hem två på natten igen.
 
 
 
Nu ligger jag i sängen och ska sova. Imorgon kommer ett inlägg där jag vill sätta ner foten. Inte för mig själv, men för hyr folk beter sig idag. Är väldigt förbannad just nu. Mer får ni veta imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0