Gäsp!

Tänker inte dra någon ursäkt att bloggen stått stilla, för så är det ibland. Ibland orkar man helt enkelt inte öppna datorn och dela med sig utav hela sitt liv.
 
Igår fick Pamora ridas sent på kvällen, typ vid elva. Red ett kort pass i paddocken och jobbade med att hon skulle lyssna mer för skänklarna än för handen. Detta gjorde hon prima ballerina och jobbade på riktigt bra och var väldigt lättsvängd för skänklarna. Hon hade även en väldigt krafftfull galopp vilket är positivt. 
 
Nu på Lördag är det äntligen träning för Tobbe igen. Fick precis plats i en av grupperna. Han har ju egentligen två dagars träning, men jag jobbar ju på Fredag kväll så kan tyvärr inte vara med båda dagarna. Men tränar iallfall lördag.
 
För övrigt har jag väll inte så mycket mer planerat denna veckan. Ska jobba kväll fredag och lördag. Har ingen tävling förens den 24e. Då är det Gislaved som gäller. Hoppar 120cm och 130cm. De har en 125cm imellan men valde att inte hoppa den så Pamora får vila lite mellan klasserna. Vill inte att det ska hända som det gjorde i Strömstad där det blev väldigt lite tid mellan klasserna så hon inte kunde ladda upp ordentligt. 
 
Vad mer ska man säga? Jag lever nog det tråkigaste livet en student någonsin har gjort. Gör knappt något på dagarna. När jag inte jobbar är jag rastlös och orkar inte göra något, och när jag jobbar så vill jag hitta på massor som jag då inte hinner. Lika bra att ge mig en fet spark i baken och sluta vara den latmask jag faktiskt är. För om det är något jag är, så är det lat... Tyvärr.
 
Nu ska jag ut i stallet och rensa en massa och putsa utrustning som ska säljag. Har hur mycket som helst som ska säljas. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0