en arbetsdag från helvetet

Så kan man uttrycka min arbetsdag... Strömmen kaosade så köket gick på halvström om ens det pluss att ventilationen stängdes av. Detta gjorde att maten tog mycket längre tid. Sedan skrev inte skrivaren ut bångarna till köket, missade bord med att komma med menyer och slå in folks mat. Att det var mycket folk gjorde inte saken bättre. Och jag gjorde väldigt mycket fel idag. Såå näääeee. Arbetsdag från helvetet ebligt mig.
 
Så nu ligger jag i sängen, funderar på om jag ska duscha nu eller imorgon. 
 
Imorgon ska det däremot bki super kul. Jag och syrran ska dra med våra två bröder till Liseberg för en hel dag och bjuda dem. Var en evighet sen vi gjorde något med bara bröder. Så pojkvänner, fruar barn och alla andra lämnas hemma så ska bara vi fyra ha en riktigt grym dag tillsammans. Satan i gatan vad kul det ska bli. På Liseberg blir man barn på nytt!! 
 
Idag tänkte jag att jag och Pamora skulle ta en lugn ristur i skogen efter två dagar med hårda dressyr pass där avetten runnit från oss båda. Tänkte att vi båda skulle ha lite träningverk. Men jag hade fel. Jag var visst den enda mes träningsverk för Panora tyckte att de var jätte kul och drog full rulle i galoppen med spetaade öron och gick och taktade. Och henne kunde jag inte rida ut utan att hon skulle bråka när jag köpte henne.
 
Så idag blev det ett ordentligt kondispass för henne iallafall. Så nöjd hon var när vi kom tillbaka! Känns skönt att ha en så fräsch gammal dam. Att jag själv kommer ha ännu mera träningsverk imorgon får jag leva med.
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Åå så fina!!

2014-08-05 @ 01:39:34
URL: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0