Anmält till utställning

Igår spenderade jag dagen med pojkvännen. Först åkte vi ut mot Marstrand för att fiska, slutade med att vi tog varsin glass och dricka på en lite restaurang. Vi var båda väldigt trötta så vi åkte hem ganska fort igen. På kvällen åkte vi till Borås och käkade på Jensens. God mat måste jag säga. 
Därefter tittade vi på bio. Teenage mutant ninja turtels blev det. En bra film som är bra gjord men tycker att det var lite för kort film för en väldigt lång handling. Men det är ju en smaksak, själv gillar jag ju långa filmer.
 
Idag har jag inte gjort många knyck ännu. Dock har jag faktiskt anmält Freja till en inoficiell hundutställning den 7september. Har ställt Freja en gång innan, och det var förra året. Då blev hon BIR. Dock var hon ju ända huskyn också, haha! Men ska bli kul. Får börja träna igen och så, men det tror jag bara hon tycker om. Min söta lilla husky bebis. Spelar ingen roll hur gammal hon blir, hon kommer alltid att vara min bebis.
 
Nu ska jag slänga kläder i tävtten och Pamora ska ridas i paddocken.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0