Tävling, tårta mm.

Sorry för ingen uppdatering, men har ej haft tid. 
I Fredags for jag runt som en skållad råtta och fick bytt planer och möten åt höger och vänster. Inget jag själv bad om. Slutade kvällen med praktik 15.30-23.30. Serverade hela kvällen och de va verkligen fullt upp!
 
Idag så åkte jag med syrran på tävling i Göteborg och hjälpte henne. Tycker att hon gjorde riktigt fina rundor.
När vi kom hem var de tårta och fira syrran med familjen då hon fyller år. Blev tårta och sedan thaimat för min del.
 
Red Pamora på kvällen ett lätt pass i paddocken och hon var jätte fin!  Har även packat en massa, spolat henne och nattat dem.
 
Imorgon åker jag till Göteborg igen för tävling men denna gången ska jag själv tävla. Börjar med en 120cm så får vi se hur de blir sedan.
 
Imorgon går jag upp halv 8 men vi åker först mellan 9.30-9.45. Så hinner göra inlägg på morgonen. 
 
Ursäkta om de ee stavfel men skriver på telefonen och kan knappt hålla ögonen öppna. Så god natt på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0