tävling imon och måste raka Pammy

Hejpå er! Har inte vart någon bloggning av olika anledningar. Har inte haft ork, tid eller lust helt enkelt. Har praktiserat hela veckan och därimellan ridit, sovit och vart utw i det goa vädret. 
Har heller inte haft något att skriva om. Hur kul är det att läsa "idag har jag praktiserat och ridit" inlägg varje dag? Inte så kul faktiskt. Har heller inte gjort något speciellt med Pamora.  Har kondistränat i skogen och igår tog jag några språng i hagen för att träna lite gräs.
 
Idag ska jag raka Pamora. Tyvärr har vår klippmaskin gett sig så efter lite prat och funderande hemma har vi kommit överens om att köpa en ny.
 
Imorgon tävlar jag på Troya horse arena. Det är Stenugsund som arrangerar andra omgången av div.1. 
Om vi går vidare till omgång 3 och 4 är det tävling direkt på torsdag och fredag igen i Falkenberg. Hoppar 120cm imorgon som förklass och lagklass. Imorgpn är tävlingwn inomhus dessutom och i Falkenberg ute på gräs... känns fel men bara att finna sig i det. I Falkenberg är det 120cm förklass på torsdagen, sedan 125cm lagklass. Och går vi till omgång 4 är det 125cm lagklass igen. Hoppar ingen förklass på Fredagen isåfall för att spara språng. 
 
Men men, vi ska klara morgondagen först!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0