Tagga träning!

Då sitter jag i bilen med hästsläpet igen. Imorse sov jag längre än vad klockan tillät så jag har väll inte sett snyggast ut på tävlingsplatsen vill jag lova. Okamamt hår och knappt torkat sömnen ur ögonen. 
 
Det gick iallafall bra för syrran på tävlingen och hoppas jag är till lite hjälp iallafall. Var hemma vid fyra tiden och då vilade jag mig lite innan det var käk. Och hör och häpna till mina vuxenpoäng! Jag hängde upp tvätten och laddade maskinen med ytterliagre en maskin som ska tas om hand om ikväll när jag kommer hem.
 
Nu är jag påg till Östadkulle och träning för Tobias Grönberg. Tränar 20.30 idag och 12.30 imorgon. Taggad som vanligt. Får alltid med mig massa motivation, inspiration och glädje från hans träningar. Tobbes glada humör smittar av sig och att han är en grym tränare ät ett stort pluss i kanten med. 
 
Jag vågar faktiskt säga att han är Sveriges bästa tränare, iallafall för mig. Så glad att jag får chansen att då träna för honom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0