Resultat Pamora Stenungsund 27/4-14

Är så otroligt glad över vårat resultat i Stenungsund. Pamora var helt fantastisk och kan inget annat vara än nöjd.
 
Hon var väldigt taggad på framridningen och på framhoppningen fick vi väll inte dem bästa sprången. Vet inte riktigt vad de berodde på, om de var underlaget, att den var ute eller vad det var. Men på banan var hon fantastisk!
 
120cm förklass bed. A:0
0fel 
När vi kom in på banan var Pamora jätte tittig. Vet inte varföt men hon tittade på läktaren, mot kafeterian och smög fram som att hon kände efter vart hon satte fötterna. Detta gjorde mig lite osäker för visste inte riktigt hur jag skulle rida henne. Men jag red som vanligt.
 
Pamora hoppade kanon, backade av själv och ansträngde sig för att vara felfri. Var någon gång och tittade till efter ett hinder och började springa mot mitten men det var bara att ge stöd så kom vi rätt igen.
Vi var felfria och kom på plats 22.
 
120cm lagklass bed. A:1a
0/4fel
 
 Denna rundan var bättre och även här hoppade hon strålande. Vi var även här felfria i grundomgången och laget gick till omhoppning. 
 
I omhoppningen var Pamora trött men ansträngde sig ändå för att vara felfri. Det var mot ett räcke efter en uppvändning hon inte riktigt visste vart hon skulle så hon fick verkligen driva för att hon skulle hoppa. Hon flög rätt upp och jag tappade en del av tygeln. Detta medförde att jag knappt hade någon kontakt på nästa hinder som var ett plank, så där rev hon det. Men kombinationen som var sist tog hon helt perfekt!
 
Laget slutade 3a för dagen och 4a totalt så vi gick vidare till omgång 3 i Falkenberg. 
 
Är otroligt stolt över min lilla knäppskalle!
 

Kommentarer
Postat av: Julia Lundgren

Grattis! :)

2014-04-30 @ 13:22:12
URL: http://julialundgrens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0