Levande död!

Just nu är jag en levande död människa. Klockan är just nu i skrivandets stund kvart i tre på natten. Vad gör jag uppe såhär sent kan man ju då undra?
Jo jag pluggar faktiskt.
 
anledningen till att jag inte uppdaterat någonting här de senaste dagarna är att jag har haft fullt upp. Jag har jobbat stenhårt med skrivandet på mitt gymnasiearbete och skrivit så mycket jag kunnat. Igår och idag(Onsdag och Tordag) har jag vart i skolan och förberett och nu är det äntligen över! Vi har genomfört middagen och det gick väldigt bra för oss allihopa tycker jag. Nu är det ju bara den skriftliga biten kvar. Så har just nu skrivit ca 1900 ord och är uppe i 7 sidor. Och jag har massa kvar att skriva.
Jag själv har fått min deadline uppskjuten i och med att vi genomförde middagen såpass sent. Allt ska egentligen lämnas in imorgon men vi i restaurang får lämna in det efter lovet. 
 
Har iallafall suttit uppe och skrivit på arbetet tills nu. Och även hållt sällskap till pojkvännen som skriver på sitt arbete som ska vara inne imorgon. Själv är jag ledig imorgon.
 
 
För övrigt de här dagarna så har jag haft abstinens!!!! Har ju inte ridit sen tävlingen och nu mår mina knän bra igen. Har dock stora blåmärken på dem men de försvinner väll snart kan jag ju hoppas. Men eftersom jag är ledig imorgon(Ska jobba hemifrån med gymnasiearbetet) så ska jag ÄNTLIGEN få sätta mig i sadeln igen och rida min fina häst! Tror dock inte hon klagat så mycket över fyra dagars vila faktiskt. Men imorgon kör vi på igen! Här ska tränas! Kommer ju nästan ha träningsvärk efter imorgon, höhöhö.
 
Utöver pluggandet de senaste dagarna så fick jag och pojkvännen ett jäkla ryck och rev ut allt i förrådet som är in till vårat rum och har fixat en walk in closet som det var tänkt. Mätte och grejade och pang iväg till Ikea och köpte lite saker. Fortfarande lite kvar att göra, men fint är det och bra blev det, även om jag mätte lite fel, hehe!
 
Imorgon(Idag) tänkte jag bjuda på lite bilder från de senaste dagarna, visa er mitt rum som ni inte sett ännu. Jag har ju bytt rum sen ett par veckor tillbaka. Så ska ni få se walk in closeten  också. 
 
Så imorgon ska jag vara duktig på att uppdatera, när jag väl har vaknat då... Tänker passa på att sova lite extra länge imorgon. 
Bjuder på en bild på dukningen från middagen vi arrangerade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0