Kissenödig och ett snabbt inlägg!

Idag har det vart en lång dag! Gick upp vid halv nio och orkade inte lägga massa tid på att sminka mig så mycket så slängde bara på mascara, borstade håret och tänderna innan jag satte mig i bilen påväg till praktiken. Självklart hade jag hoppat i kläderna där någonstans också. Hade ju vart väldigt roligt att komma till praktiken i bara underkläderna, haha!
 
Idag var jag på praktiken från nio till fem då jag blev hämtad av pojkvännen. Vi åkte och handlade direkt så var inte hemma förens vid kvart i sex. De lagades mat och den käkades upp och nu har han åkt till ett par kompisar för att lana hela kvällen/natten. Hade gärna vart med faktiskt, men fanns tydligen inte plats för mig. Men men, så är det ibland och kanske lika bra det. Istället är jag hemma och gör lite vettiga saker, t.ex. städar upp rummet som redan ser ut som ett bombnedslag, skriver på mitt projektarbete och funderar även på att trotsa vädret och gå en härlig promenad i pissrenget med hunden. Tror för en gångs skull att hon kommer önska att hon slapp. 
 
Freja ska även badas idag. Hon har nu äntligen löpt färdigt efter tre veckor och ska nu badas så hon inte luktar löp över hela sig. Och som hon har ätit den lilla krabaten! Hon har säkert lagt på sig minst 2-3 kilo i vikt! Men man ska väll vara glad sålänge en husky vill äta, då det tyvärr är vanligt att de lätt mat vägrar.
 
När vi vart ute och gått ska jag själv ta mig en dusch för att sedan krypa ner i sängen och kolla lite film eller plugga. Har inte bestämt vilken ordning allt ska göras än. Men en sak är säker! Först på listan blir att gå på toaletten då jag är så kissenödig att jag sprängs!
 
Imorgon ska jag först åka med syrran på tävling då hon ska tävla. Jag själv kommer bara stå på backen och hjälpa och peppa henne. På kvällen är det träning på Östadkulle för bästa Tobbe! Ska även träna för honom på lördag. 
 
Men nu skriker min kissblåsa så får sluta skriva här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0