Hej på er!

Nu har jag varit uppe i någon timme faktiskt. Känner mig helt död i huvudet faktiskt. Inte bra att vara uppe för länge. Kom i säng vid klockan 4 imorse. 
 
Har skrivit lite till på mitt gymnasiearbete och det börjar äntligen bli klart. Men nu ska jag ta en paus och gå ut och få lite frisk luft. Kände att jag fått blåsor på fötterna sen igår, gick nog mer än vad jag trodde. 
 
Idag tänkte jag rida Pamora lugnt i paddocken. Eftersom hon inte gått sen i Söndags och att jag inte vet hur mina knän kommer att reagera vid ridning så tar jag det lugnt idag. 
 
Ska även göra lite inlägg som ni kan läsa här under dagen, för jag är ju trots allt ledig idag!
 

Kommentarer
Postat av: Sophie Thorstenson

Sv: Tack :D Jag hade lite oflyt på framhoppningen, så jag tycker ändå det är en klart godkänd runda, men det är synd att man klantar till det lite ibland :P

2014-04-11 @ 13:43:55
URL: http://sophieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0