God morgon!

Förvånande att hitta ett inlägg här såhär tidigt som inte är tidsinställt? Haha, det är det för mig iallafall.
 
Har sovit riktigt dåligt inatt, legat och  vart halvt vaken hela natten. Frös jätte mycket för att sedan bli jätte varm. Blev inte bättre när pojkvännen hade någon konstig dröm och sprattlar till och fick även en armbåge i ansiktet. Så har väll sovit totalt 2 timmar inatt.
 
Var vaken vid sex och gick upp innan någon klocka ringde. Putsade mina stövlar och tog med lite saker ut i bilen som ska med idag. Ställde sedan bilen framför transsporten så den bara är att packa. 
 
Hästarna äter frukost ute och jag har mockat och fixat hela stallet. Så nu hoppas jag på en glad syster när hon vaknar. 
 
Nu sitter jag vid köksbordet med ett glas vatten och skriver det här. Ska dra på mig en tjocktröja och gå ut och duscha Pamora om det behövs. Hon blev ju rakad igår så kanske inte behöver duscha henne. Ska även putsa min utruatning och packa allt. Såå jaa, lite att göra.
 
Åker vid tio till kvart över tio idag. Då ska Pammy besiktigas och sedan har jag startnummer 39 i första 120cm. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0