Startar om bloggen.

Jaa, nu har man vart utan bloggen ett bra tag, och erkänner att det vart väldigt skönt. Jag har inte haft tid till att blogga och kommer förmodligen inte ha så jätte mycket tid till det heller framöver. Men jag har ju inte denna bloggen för att bli någon känd blogg profil eller så heller, så om det är halvkass uppdatering så spelar inte det någon större roll. 
 
Däremot tycker jag att det är roligt att själv kolla in här och läsa och se hur mycket som har ändrats. Det är lite som en dagbok för mig. Men som man är mer öppen med och kanske inte delar allt i. 
 
Vad har då hänt sedan de senaste inläggen? Jodå, det har hänt en hel del!
Pamora och jag har hittat varandra igen och det har verkligen gått jätte bra för oss. Vi har bland annat tränat för Tobbe, hittat varandra mer och även hunnit med att tävla. Tävlade i Göteborg för några veckor sedan och hoppade 105cm och 115cm med 4 fel i varje.
 
Firre och jag är kanske inne på vårat sista kapitel. Vi har tävlat en del det senaste och det har vart blandade resultat. Vi har även vunnit våran andra MSV A(120cm) och en massa annat har hänt. Nu till helgen är det SM som gäller, vårat allra sista SM tillsammans och Firre är i riktigt fin form. Jag själv å andra sidan är lite väl stel. Men det har jag alltid vart mer eller mindre så det är inget att fundera med över.
 
Pamora har just nu lite vila och ska sättas igång igen snart. Vill just nu bara fokusera på Firre och inte blanda in henne mitt i allt. Men det skadar inte att hon får lite vila. Vi ska komma igång till jul lovet och då ska här tränas! 
 
Firre är det SM som gäller just nu som sagt. Därefter får vi se om det blir en tävling till, om han blir såld eller vad som händer. Men väljer att inte tänka på det nu. Vi ska upp till Grevagården och ha så roligt som vi bara kan, oavsett resultaten! Vi vet vilken resa vi gjort så en SM tävling är bara en väldigt liten del av allt vi gjort. Därför ska vi bara ha så in i norden kul!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0