Halvvägs

Puh.. Har sprungit runt i hela huset, hela stallet och hela gården som en vettvilling idag. Men har nu nästan packat allt till transsporten och sadelskåpet. Bara stövlar, skottkärra och mockgrep kvar att packa, kanske något mer, det återstår att se.
Såhär ser det ut just nu i listan iallafall:
  1. Mocka och fixa stallet 
  2. putsa den utrustning som inte hanns med igår, t.ex. träns och sadel.
  3. Nummerlappar ska på träns, ska fixa så allt stämmer osv. 
  4. Packa √
  5. Packa √ 
  6. Packa √
  7. Och återigen PACKA
  8. Imellan ska jag köra några maskiner med min egen tvätt så man kan ha rena kläder där uppe
  9. Firre ska borstas, kanske friseras lite med min systers hjälp(jag får inte röra hans man av förklarliga själ, haha)
  10. Kolla igenom så jag inte glömt något
  11. Packa min egen väska och allt vad det innebär
  12. Hästarna ska få middag någonstans därimellan allt √
  13. Och jag ska väll slänga in att äta och gå på toa någonstans härimellan också.
För övrigt har jag glömt det där med att jag ska äta något och slänga in lite i tvätten, hehe! Men nu ska jag ut och packa det sista. så hörs senare
Celeste och jag efter sista hindret på våran sista tävling. Alla känslor släppte på en gång ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0