Färdig!

Nu är stallet helt klart. Eller ja, var det för över en timme sedan. Har packat allt, gott igenom packlistan flera gånger och kollat så allt är med. Allt är även inpackat i transsporten så det bara är att åka imorgon. Firre är ompysslad med borst, back on track, varmt täcke, massa pussar och kramar och kvällsmat.
 
Själv har jag mätt upp hö för morgondagen till alla de andra hästarna för att underlätta för pojkvännen som ska var hästvakt. Har även packat min egen väska, ätit mat, vart på Bolles och köpt massa godis för helgen och lite annat smått och gott. Så nu är det bara en varm och go dusch kvar och packa det sista till min väska innan det blir att skalla kudden.
 
Nu ska vi se hur mycket jag kan checka av från listan den här gången:
  1. Mocka och fixa stallet 
  2. putsa den utrustning som inte hanns med igår, t.ex. träns och sadel.
  3. Nummerlappar ska på träns, ska fixa så allt stämmer osv. 
  4. Packa 
  5. Packa √ 
  6. Packa 
  7. Och återigen PACKA 
  8. Imellan ska jag köra några maskiner med min egen tvätt så man kan ha rena kläder där uppe
  9. Firre ska borstas, kanske friseras lite med min systers hjälp(jag får inte röra hans man av förklarliga själ, haha) 
  10. Kolla igenom så jag inte glömt något 
  11. Packa min egen väska och allt vad det innebär
  12. Hästarna ska få middag någonstans därimellan allt √
  13. Och jag ska väll slänga in att äta och gå på toa någonstans härimellan också.
Bara packa klart min väska med dator, sladdar, laddare, badrumsartiklar osv, sedan är jag klar! Härligt!
Säger härmed god natt och så få ni nog lite uppdateringar under dagens lopp imorgon. Börjar morgonen där med en Warm up Lätt A(100cm), senare under dagen blir det SM invigning och Kval 1 MSV B(110cm). 
 
Ska bli så kul där uppe! Kommer göra denna tävlingen mer än bara fokuset på banan. Vi ska ha så kul precis hela tiden! Det som händer på banan är vad som händer på banan, och det är inte allt, det är bara en del av tävlingen! Så god natt på er!
Utomhus SM i Årsta 2013
Utomhus SM i Årsta 2013
Inomhus SM Borås 2012, vårat första SM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0