Dags att röra på dököttet!

Stallet är mockat, tvättmaskinen går för fullt, har kollat igenom alla saker som ska med och vad som ska tvättas. Bara ett schabrak kvar att tvätta bland häst tvätten och en hel del av mina egna kläder, så klart. 
 
Nu har vi precis ätit här hemma, mamma var snäll så det blev suchi. Dock var jag inte så sugen på det så det fick bli thaimat istället, mumma! 
Känner mig faktiskt bättre nu, så det blir skola imorgon. Hoppas jag kommer hem fort så jag kan packa allt i raket fart. Vi åker nämligen hemifrån 6.00 till Grevagården på Fredag. 
 
Nu ska vi bara smälta maten lite, sen ska jag, syrran och pojkvännen gå ut och gå med hundarna och Firre. Har inte skrittat Firre ännu, och eftersom hundarna ska promeneras så passar jag på att köra två flugor i en smäll. Nämligen att Firre får skrittas och jag får röra på dököttet lite. 
Firre MSV A Strömstad Räkanhoppet 2013
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0