Dagens planer:

Idag är jag hemma från skolan. Förmodligen en förkylning på väg. Det är lustigt att förkylningarna älskar mig medan jag avskyr dem. Vilken fin kombination vi har... Har alltid haft lätt att bli förkyld och när jag var lite(eller mycket yngre kanske jag ska säg) så gick jag runt och var förkyld hela tiden.
Men då kan jag passa på att göra någonting åt den här dagen och inte bara lata och ha jätte mycket att göra imorgon inför helgen.
 
Efter att ha sjukanmält mig innan jag skulle ha börjat gick jag upp och gav hästarna frukost, kissade min hund och slängde in ett täcke i tvätten. Därefter gick jag och la mig igen, haha! Det är så underbart att somna om på morgonen, vilket är ett väldigt stort problem när man måste upp tidigt för att komma till skolan.
 
Men idag ska Firre skrittas, kanske blir det lite trav osv men det återstår att se. Pamora vilar som sagt, men ska ge henne lite extra kärlek idag ändå. För övrigt har jag ett sadelskåt som ska packas, massa tvätt som ska tvättas och ett par påsar med saker som ska packas inför helgen. För oavsett resultat ska den bli perfekt för både mig och Firre. 
 
Så nu ska jag ta hand om tvätten först, sedan ut i stallet och mocka och göra det vanliga och sedan börja med packningen. Får se om det är något nytt som behöver inhandlas innan helgen.
 
Imorgon är tanken att jag ska till skolan även om jag inte är 100% frisk. Men bara det värsta med hostan och snuvandet går över så ska nog det gå bra. Behöver verkligen vara inne i skolan så mycket jag bara kan! Ska passa på att läsa lite idag om jag får tid över, istället för att sätta mig och titta på datorn i flera timmar.
 
Ska även ändra lite saker på bloggen och fixa ny header bland annat, men det görs när det finns tid.
Firre och jag, MSV A Räkanhoppet 2013 
 

Kommentarer
Postat av: Julia Lundgren

Så himla fin bild!! :D

Svar: Tack, kan bara hålla med! =)
Sofie Ejserholm

2013-11-20 @ 18:54:02
URL: http://julialundgren.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0