Tillbaka!

Det var ett bra tag sedan jag skrev något, men har verkligen inte haft tid. Försökte uppdatera med blogg appen den första dagen i Strömstad, men de ville sig inte. Och mina pengar på telen tog slut så kom inte in på internet så mycket heller efter torsdagen...
 
Resten av veckan har jag jobbat ca 7-16/17 och därefter hem, rida och så vidare igen. Så har faktiskt inte suttit vid datorn alls den senaste veckan, först nu slår jag upp den.
 
Ska skriva lite inställda inlägg, bland annat utvärdering och resultat från Strömstad, och lite annat smått och gott.
I only miss you when I'm breathing ♥
 
Imorgon blir det en lite roligare dag. För kommer gå upp runt 6 så jag kan ta bussen hem kvart i sju, så kommer vara hemma vid 8.Då har jag Pamora och Pommsan som ska motioneras samt att jag ska fixa lite saker och packa osv.
 
Firre ska nämligen prova att åka till Ale häst spa och få lite träning i vattnet. Ska bli roligt och intressant då jag aldrig sett något sånt här och att jag har hört MYCKET positiv kritik om just Ale häst spa. Är det något som hjälper och jag ser restulat och att Firre verkar gilla det är det inte omöjligt att vi åker dit fler gånger. Tycker det är jätte bra med varierad träning och detta är ju väldigt varierande. Har hört att 10min skritt på bandet i vattnet motsvarar 4,5 timmes skritt.
 
Vill ni kanske kolla in vad detta är och själva vill boka tid? Gå då in på: http://alehastspa.se/
Rebecca is Due
Bild lånad utav Ale häst spa.
 
Så imorgon blir det full rulle utav det roliga! och vet ni vad? Om 6 dagar åker vi till SM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0