Seg!

Känner mig väldigt trött och seg idag. Har inte gjort något vettigt alls idag känns det som. Sov till ca 12 och har bara tagit det .lugnt efter det. Men det blir de ändring på nu!
 
Firre ska ut och ridas, blir ett markarbete tänkte jag. Även om han va på Ale häst spa igår så ska han gå normalt idag. Sedan ska även Pamora få sig ett markarbete. Pamora ska byggas upp ordentligt nu inför hösten.
Och slutligen ska Pommsan göra något. Hon verkar fortfarande vara vass i munnen, för igår när jag red henne var hon väldigt motig, slängde med huvudet och stannade nästan varje gång jag tog lite i henne. Så ska prova på hackamoret för att se om det hjälper. Longeras med bett har hon gått bra på, men så fort jag sitter upp så går huvudet som en fällkniv.
 
Ska även ta och skaffa mig lite diciplin innan SM och städa mitt rum, packa upp från Strömstad som jag inte gjort än och börja packa inför SM.
 
Har även fixat filmerna från Strömstad så de kommer nog upp idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0