Hann aldrig med...

Hann aldrig göra några tisinställda då jag fick bege mig på direkten efter att jag publicerat föregående inlägg.
Hjälpte iallafall till hemma hos pojkvännens mamma med diverse saker och kom hem runt halv åtta tiden. Därefter tittade vi på The hobbit.
 
Hästarna fick på sig sina skor och Firre blev helt omskodd. Så idag vilade hela gänget. Blir lite mer motion imorgon istället. Imorgon står även packning inför 5 dagars meeting i Strömstad på schemat. Har redan tvättat det mesta, men imorgon ska allt vara packat och klart.
 
Ska även göra lite tidsinställda inför helgen då jag förmodligen inte kommer kunna ha tillgång till något internet i Strömstad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0