God morgon!

Eller egentligen god förmiddag som vanligt... Jag erkänner, jag är välrdens sjusovare som gärna sover de där extra minutrarna... Eller timmarna om jag kan... De kan bli ganska jobbigt i längden måste jag medge, men försöker ta tag i det, dock är de inte så lätt när man vaknar först när det 5e alarmet ringer och inser att man stängt av resten i sömnen...
 
Jaja, hur som helst är jag nu vaken, ska skriva mig en packningslista, göra lite blogginlägg och sedan sätta igång med resten. Hästarna ska ridas, allt ska putsas, tvättas och packas, och sist men inte minst ska jag hinna med/komma ihåg att äta därimellan. Även hinkar ska diskas och göras ordentligt rena.
Bild på Freja i Sälen i våras.
 
Något speciellt som någon vill läsa om under dagarna jag befinner mig i Strömstad? Kommentera det isåfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0