God middag!

God middag på er!  Sverige levererar med ännu en fin dag! Har faktiskt tagit mig en ordentlig sovmorgon idag och ska snart gå upp och äta lite innan det blir stallet.
 
Pamora och Firre ska få sig en uteritt var. Pamora får sig en längre med mer inriktning på kondition och klättring medan Firre får en med lite mer klättring och har kul. Kan inte göra så mycket innan Strömstad eller SM mer än att hålla honom pigg, glad och fräsch. Pamora ska ju byggas upp långsiktigt med mukler och kondition.
 
Vad det gäller Pommsan ska jag checka av med min syster vad hon tycker jag ska göra. Antingen blir det först longering och sedan ett lättare pass på ryggen, longering och lite hoppning eller en uteritt. Får se vad syrran säger. Med Pommsan ska vi bara komma överens och lära känna varandra samt att jag ska utveckla henne lite i ridningen så hon blir stadigare och hittar sin egen balans.
 
Så god morgon och god middag!
Bild på mig och min förra D-ponny Celeste som numera bor i Finland! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0