Dagens planer

Idag har det och kommer det hända en del. Började dagen med att åka hem. Jag och syrran åkte och köpte sushi. Vet inte hur jag kunnat vara så emot det innan jag ens smakat! Det senaste känns de som sushi är de godaste som finns...
 
Två av fem kattungar har nu även åkt till sina nya hem. Sånya nu är dem bara tre kvar här hemma och två till ska iväg. Ska bara hitta ägare till dem. En hona och en hane är de som ska få nya hem.
 
Pamora ska jag försöka longera i paddocken idag. Har provat det en gång och hon verkade inte riktigt fatta vad hon skulle göra så ska se om de går bättre idag.
Firre ska jag åka iväg med och träna på vattengrav och så inför SM. Ska bli kul tycker jag, har ju bara hoppat vattengrav en gång, dock med hinder över. Så åker vi 17.50 så har man lite tid på sig också.
 
Sedan ska jag städa klart i mitt rum under dagen, tror faktiskt jag gör det nu med en gång. Hann aldrig bli klar igår då jag åkte till pojkvännen när jag kommit halvvägs... Bra diciplin  jag har, eller inte...
En av kattungarna som letar nytt hem. En hona är hon. Jätte kelig och mysig!
Och här är hanen. Korthårig och jätte söt!

Kommentarer
Postat av: Linn

Synd att jag inte kan ta honan för hon var grymt söt. :) Men tyvärr så funkar det inte med föräldrarnas katt då han är dum o är en enmans katt som vill bo själv i sitt hus... :/

2013-07-29 @ 06:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0